המדריך לתושב החרדי בפרויקט התחדשות עירונית

שטח נדלני No Comments on המדריך לתושב החרדי בפרויקט התחדשות עירונית

תמיר חפץ מנכ"ל קן התור התחדשות עירונית ל'קול חי': "הנקודות החשובות למגזר החרדי: היתר עסקא, רב מגשר לכל מקרה של אי הסכמה, מנגנון של תביעת דייר סרבן בבי"ד רבני, לעגן את עקרונות התכנון שמותאמים לחרדים כמו בניה לגובה ולשים לב שמצרפים להסכם את המפרט התכנוני כמו משאבות מים, מעלית לפי ההלכה ושני כיורים"

צילום: Nati Shohat/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תמיר חפץ, מנכ"ל קן התור התחדשות עירונית, שוחח עם עו"ד נתנאל לאופר בשטח נדלני: "נושא לוחות הזמנים הוא קריטי, לא הכל תלוי ביזם, אבל אתה מצפה שהוא יהיה מספיק חזק כדי לדחוף בכל הרשויות, זה המהות שלו. יש לנו יתרון גדול שאנחנו גם היזם וגם הקבלן".

הוא התייחס לנושא הערבויות: "יש ערבות חוק מכר, הדייר מקבל ערבות בשווי הדירה החדשה. עוד ערבות חשובה זה ערבות דמי שכירות, לפחות 12 חודשי שכירות אם קורה משהו ליזם. בעלי הדירות מצידם, צריכים לחתום על ייפוי כוח שמאפשרים לו לפעול במקרקעין וגם מתחייבים לפנות את הדירה. אם היזם לא עומד בלוחות זמנים אפשר להיפרד".

והנקודות החשובות למגזר החרדי: "היתר עסקא, רב מגשר לכל מקרה של אי הסכמה, מנגנון של תביעת דייר סרבן לבי"ד רבני, לעגן את עקרונות התכנון שמותאמים לחרדים כמו בניה לגובה ולשים לב שמצרפים להסכם את המפרט התכנוני כמו משאבות מים, מעלית לפי ההלכה ושני כיורים".



0 תגובות